Gymnasievalgymnasievalgymnasieval

Vad ska man välja?? Jag blir så trött. Det finns en skola jag verkligen vill gå på och om jag kommer in där blir jag grymt lycklig, men om jag inte kommer in vart ska jag gå då?? Det finns typ tusen olika skolor att välja på känns det som men det gör bara allt värre. Det suger också att man nästan behöver veta vad man vill jobba med i livet innan man väljer gymnasie och inriktning, jag vet väl inte vad jag vill bli när jag är 15 år?! Allt är en röra när det gäller gymnasier, intagningspoäng, intagningsprov och allthopa. Vill bara gå i ide tills sommarn börjar, känns det som just nu... Fan vad negativ jag blivit helt plötsligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0